Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Πως να νικήσετε την αϋπνία

Φίλοι μου

Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι από εσάς νομίζετε ότι θα σας μιλήσω για προβατάκια και άλλα ΗΜΙΜΕΤΡΑ που εφαρμόζουν οι ψυχολόγοι με θετικά βεβαίως αποτελέσματα αλλά... αν πετύχετε αυτό που εγώ πέτυχα θα κοιμάστε χωρίς να καταλάβετε πως.

Πρίν από 19 χρόνια περίπου και ενώ έψαχνα σε βιβλιοπωλείο κάποιο βιβλίο, έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο του οποίου το περιεχόμενο αν και δεν με είχε ελκύσει αρχικά, είχε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ στη ζωή μου.

Το βιβλίο αυτό έχει τίτλο " Η ψυχολογία της ευτυχίας" και το περιεχόμενο δεν δείχνει ότι μπορεί να έχει το αποτέλεσμα του τίτλου αρχικά.

Διαβάζοντας διάφορες τεχνικές Ανατολικής προέλευσης που εφαρμόζονται σε Κίνα και Ιαπωνία αλλά και Ινδία βεβαίως, σταμάτησα και μελέτησα ΜΟΝΟ ένα κεφάλαιο το οποίο θεώρησα ότι είναι κάτι πολύ σπουδαίο αφού τα υπόλοιπα δεν εξηγήθηκαν επαρκώς στο βιβλίο αυτό. Το κεφάλαιο αυτό αναφέρονταν σε μια τεχνική ηρεμίας που οδηγεί στην αυτούπνωση. Θα σας περιγράψω συνοπτικά το κυριώτερο μέρος αυτού που είναι και ΤΟ ΜΟΝΟ που εφάρμοσα αρχικά για να κοιμηθώ και αργότερα για να αποκτήσω ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΟΥ.

Όταν λοιπόν θέλει να κοιμηθεί κάποιος δεν έχει παρά να υποβάλει στον εαυτό του μια τεχνική χαλάρωσης. Ξεκινάει από τις άκρες των δαχτύλων των ποδιών και φροντίζει ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ των μυών. Τα αφήνει ελεύθερα και δεν προχωράει σε κανένα άλλο μέλος του σώματος, μέχρι να νιώσει ότι είναι τελείως χαλαρά. Αν αυτό επιτευχθεί ταυτόχρονα με τα χέρια τότε κερδίζεται χρόνος. Στη συνέχεια χαλαρώνουν οι μύες των ποδιών και όλου του σώματος εκτός από το στήθος. Εκεί επικεντρώνεται η σκέψη τελευταία και έχοντας πλήρη χαλάρωση του υπόλοιπου σώματος αφήνουμε ελεύθερο το στήθος μέχρι να φτάσει η χαλάρωση στην καρδιά. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η σκέψη μας είναι απορροφημένη στην χαλάρωση των μυών.

Επειδή κατά την προσπάθεια αυτή ο νους θα φεύγει συνεχώς προς οτιδήποτε μας αποσχολεί, φροντίζουμε να σκεφτόμαστε την χαλάρωση. Θα αντιλαμβάνεστε τους παραμικρούς θορύβους και θα σας ενοχλεί το γεγονός, αλλά ταυτόχρονα θα μπορείτε να αφουγκραστείτε την ψυχή σας για να προσδιορίσετε τα θέλω σας. Καλό θα είναι σε πρώτη φάση να προσπαθήσετε να ορίσετε το ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ. Με τον τρόπο αυτό θα αποβάλλετε το άγχος και θα έρχεται ο ύπνος ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.

Σε στιγμές που δεν είχα κάτι να με αποσχολεί, ο ύπνος έρχονταν σε σύντομο διάστημα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. Κάποια στιγμή, επειδή ξεχάστηκα και είχα τα μάτια ανοιχτά αφού στόχευσα απλά σε χαλάρωση βρέθηκα να κοιμάμαι με τα μάτια ανοιχτά και τρόμαξα τον τότε συγκάτοικό μου στα χρονια που ήμουν φοιτητής στο Ηράκλειο, ο οποίος με ξύπνησε όντας σε ταραγμένη κατάσταση γιατί δεν ήξερε τι ήταν αυτό που είχε επιτευχθεί από εμένα.

Σε ταινίες πολεμικών τεχνών βλέπουμε του δασκάλους των τεχνών αυτών να αυτοσυγκεντρώνονται και είναι σε κατάσταση ληθάργου κατά την οποία ξεκουράζουν τον νου. Αυτό ακριβώς είχα πετύχει και τότε δεν είχα ιδέα τι ήταν αυτό.

Σε στιγμές που ήμουν εξαιρετικά αγχωμένος έπρεπε να συγκεντρωθώ περισσότερο στην χαλάρωση και για να κοιμηθώ, έπρεπε να φτάσω σε πλήρη χαλάρωση του νου, όπως είναι το τελευταίο στάδιο της τεχνικής αυτής. Επειδή δεν είχα κανένα να με διδάξει, σκέφτηκα ότι πρέπει να αποβάλλω ΚΑΘΕ σκέψη που με στεναχωρεί και προτίμησα να σταματήσω ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ. Αυτό χρειάστηκα αρκετό χρόνο για να το πετύχω και τώρα είμαι σε θέση ακόμη και ενώ είμαι ξύπνιος να σταματώ την σκέψη ΤΕΛΕΙΩΣ και να ξεκουράζω τον νου, μέχρι να είμαι σε θέση να προβληματιστώ ώστε να λύσω κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω εργασιακής ή προσωπικής φύσεως. Αυτό ονομάζεται έλεγχος του νου και όταν η ψυχική κούραση μας καταβάλλει, τότε για να αποκτήσουμε διαύγεια χρειάζεται αυτοσυγκέντρωση και επικέντρωση της σκέψης ΜΟΝΟ σε αυτό που μας αποσχολεί, για να βρεθεί λύση.

Φίλοι μου

Σας εύχομαι να πετύχετε και να υποβάλεστε σε κατάσταση ηρεμίας, που θα σας οδηγεί στην ύπνωση αρχικά, αλλά και αργότερα θα σας βοηθά

NA ΑΔΡΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ.

1 σχόλιο:

  1. Μια καλησπέρα και (δω)!Πρέπει σίγουρα να λειτουργεί αυτό μα νομίζω δεν είναι εύκολο να το πετύχεις..

    Καλό μεσημεράκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή