Αρχικά θα κάνω μία εισαγωγή με τον διαχωρισμό της βούλησης μία έννοια η οποία στρεβλώθηκε από τον Καντ, ο οποίος προσπάθησε να παρακάμψει τους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους και ειδικά τον Αριστοτέλη. Θα ήθελα λοιπόν να ορίσω την βούληση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ και όπως ορίστηκε η ανάλυση ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑΣ από τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους.
Η βούληση διακρίνεται στην αυτόβουλη και στην ετερόβουλη.
Η αυτόβουλη διαχωρίζεται στην αυθόρμητη ή μηχανιστική βούληση και στην ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ από τον νου βούληση. Είναι προφανές λοιπόν ότι ο Καντ ανέλυσε ΜΟΝΟ την αυτόβουλη βούληση ορίζοντάς την ως εμπειρική και καθαρή που είναι ΑΥΤΟΥΣΙΟΣ ο διαχωρισμός που έδωσα και εγώ. Στην εμπειρική εισήγαγε την έννοια της εξωτερικής βούλησης, κάτι που ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ και αυτό γιατί όσο αυξάνει η εμπειρικότητα τόσο περισσότερο η βούληση γίνεται ελεγχόμενη και έτσι είναι αδύνατο πια να χαρακτηριστεί εξωτερική.
Η ετερόβουλη βούληση έχει περισσότερους διαχωρισμούς οι οποίοι προκύπτουν ανάλογα με το αίτιο της δημιουργίας της. Προκύπτει από λογισμούς (=ΣΥΝΟΛΑ ΣΚΕΨΕΩΝ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΠΝΕΥΜΑ) τα οποία ορίζουν την ετερόβουλη βούληση, η οποία είναι ΞΕΧΩΡΗ κατηγορία και δεν συγκαταλέγεται στην εμπειρική και όπως ΑΥΘΕΡΕΤΑ θεώρησε ο Καντ από αδυναμία να κατανοήσει ότι συχνά οι εμπειρικότητα προκύπτει από βούληση εξωγενή την οποία ονομάζω ετερόβουλη βούληση και αφού προέρχεται από τις πεποιθήσεις και τις δομές τις εκάστοτε μικροκοινωνίας στην οποία ζει ο άνθρωπος.
Ενδεικτικά θα αναφέρω μερικά από τα αίτια τα οποία ορίζουν μία κατηγορία ετερόβουλης βούλησης:
- Οικονομικά αίτια.
- Κοινωνικά αίτια.
- Αίτια αναζήτησης ηδονών.
Προκύπτουν ένστικτα ικανοποίησης σε άτομα ψυχοπαθή που οδηγούν σε βιασμούς. Σπάνια οι βιαστές συγκαταλέγονται στους αβούλως ορμόμενους και είναι ένα απειροελάχιστο το ποσοστό εμφάνισης του φαινομένου.
- Πολιτικά αίτια.
- Διάφορα άλλα αίτια που προκύπτουν από το φαινόμενο ελέγχου των μαζών.
Η βούληση είναι ορθό να ορίζεται ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΟΥ και ΧΩΡΙΣ εξωγενής επιδράσεις που προκύπτουν από τις δομές της κοινωνίας. Είναι ορθό να επιλέγεται ο δρόμος της αγάπης ως αφετηρία λογισμών και με την Επιρροή που ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ το οποίο ΠΑΝΤΑ ΒΟΗΘΑΕΙ όσους επιλέγουν την αγάπη στην καρδιά τους, να συνεχίσουμε σε μια πορεία ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ η οποία θα ορίζει την περηφάνια της ΚΑΘΑΡΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ που θα προκύπτει από την καλλιέργεια των αρετών στις οποίες ο αγώνας μας ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ.
Συνεχίζοντας να προσπαθώ να αφυπνίσω σκουντώντας τον νου ορισμένων, θα προσπαθήσω να εξηγήσω το φαινόμενο του ελέγχου των μαζών και πως προκύπτει, συνδέοντας την ικανότητα μάθησης του ανθρώπου με το φαινόμενο του μιμιτισμού το οποίο έχει κυριεύσει πολλούς ανθρώπους,οι οποίοι πλέον δείχνουν ότι λειτουργούν κάτω από μία εξωτερική βούληση την οποία εγώ θα ονόμαζα ετερόβουλη βούληση σε αντίθεση με τον Καντ και εξήγησα ήδη γιατί. Θα επαναλάβω λοιπόν ότι η εμπειρικότητα όσο αυξάνεται οδηγεί σε ελεγχόμενη βούληση με αποτέλεσμα αυτή να είναι αυτόβουλη βούληση ή καθαρή όπως την ονόμασε ο Καντ. Η εμπειρικότητα όμως που αποκτιέται από την εξωγενή επίδραση της γνώσης που λαμβάνει το κάθε άτομο και αρχικά είναι βούληση η οποία δεν συγκαταλέγεται ούτε σε εξωτερική ούτε σε εσωτερική γιατί μπορεί να προέρχεται από φαινόμενα τα οποία ανάγονται στην ικανότητα μιμιτισμού του ανθρώπου. Αυτήν την ικανότητα μπορεί κάποιος να την έχει εμφυσήσει με δόλιο τρόπο σε άλλους και έτσι αυτή η εξωτερική βούληση θα αναχθεί σε εμπειρικότητα και τελικά θα γίνει αυτόβουλη(καθαρή), αλλά η θέληση θα εξακολουθεί να έχει πηγή το εξωτερικό άτομο που επίδρασε για να οριστούν οι καταστάσεις της ελεγχόμενης θέλησης των θυμάτων που προέκυψαν λόγω μικρής ικανότητας στοχασμού και απλά επειδή ορισμένοι θέλοντας να τους έχουν υποχείρια όργανα, ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ για την αφύπνιση του νου και όπως οι αρχαίοι ΔΙΔΑΞΑΝ με τις γνωστές ρήσεις και φιλοσοφίες που άφησαν για κληρονομιά μας.
Τα παραπάνω αποτελούν εξηγήσεις ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑ τον ορισμό της ετερόβουλης βούλησης και όπως την μελέτησα για πρώτη φορά από τον Αριστοτέλη. Στη συνέχεια οι μελέτες μου τεκμηρίωσαν ακόμη περισσότερο την άποψη ότι ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ο Καντ όρισε διαχωρισμό της βούλησης διαφορετικά από τους προγενέστερους του, με αποτέλεσμα σήμερα λίγοι να μελετούν το φαινόμενο του ελέγχου των μαζών με στόχο για να αφυπνήσουν τον λαό ξεκινώντας από τα σχολεία, αλλά απλά ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ στους πολιτικούς και μελετούν την τέχνη αυτή για να ορίσουν τον έλεγχο των μαζών διαμέσω εκφράσεων που αγγίζουν την ψυχή ή με δόλιες μέθοδες που ξεκινούν από την χρήση του ψεύδους ή την κριτική προς άτομο νέο το οποίο ορίζουν ανίκανο, αλλά ΠΡΙΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ με στόχο απλά να μην καταφέρει να έχει απήχηση στον λαό.
Αν λοιπόν κάποιος παρακολουθήσει τα μωρά θα δει πόσο εύκολα μιμούνται ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Αυτή η μίμηση έχει αποτέλεσμα και αποκτούν μορφασμούς των γονέων ή εκφράσεις που χρησιμοποιούν οι γονείς ή αν κοιτάξει κανείς ακόμη πιο βαθιά, θα δει ότι το παιδί μαθαίνει ακόμη και να αισθάνεται όπως οι γονείς. Έτσι μαθαίνει να αγαπά ή να μισεί ανάλογα με το ύψος της αγάπης ή του μίσους που θα συναντήσει στην οικογένεια και στον συνολικό περίγυρο.
Συχνά λοιπόν και όταν μεγαλώσει το παιδί μπορεί απλά με την δύναμη της συνήθειας να έχει λάβει κακή διδασκαλία και να ορίζει συμπεριφορές μίσους αν και το ίδιο το άτομο μπορεί να θέλει ΝΑ ΑΓΑΠΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ. Έτσι θα κληθεί να αποβάλλει τα σκουπίδια που του εμφύσησαν ορισμένοι, συχνά ΑΚΟΥΣΙΑ, αλλά μερικές φορές εκούσια, αφού συχνά ορισμένοι διδάσκουν τον τρόπο με τον οποίο θα μισεί το παιδί μαθαίνοντας την εκδίκηση και διατηρώντας την πληγή του μίσους στην καρδιά, μην επιτρέποντας το βάλσαμο που φέρνει η συγχώρεση να εισχωρήσει στα τρίσβαθα της ψυχής τους.
Με όλα αυτά και παρατηρώντας το καλλιεργούμενο μίσος του ρατσισμού τόσο το φυλλετικό όσο και αυτό που εκδηλώθηκε κατά των οικονικών μεταναστών, με θλίψη παρατηρώ την κοινωνία μας να οδεύει προς κελλιεργούμενο μίσος, μιας χώρας στην οποία η αγάπη και η αρετές που οδηγούν σε αυτήν, καλλιεργήθηκαν όσο ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ από τους αρχαίους Έλληνες. Η αποδοχή του Χριστιανισμού όρισε από τον λαό μας και η αγάπη ΦΩΛΕΙΑΣΕ στις ψυχές των ανθρώπων που έζησαν σε αυτή τη χώρα που λέγεται Ελλάδα, στην οποία πολύ συχνά παρατηρήθηκε το φαινόμενο να συγχωρούν κυρίως Άγιοι ακόμη και τον φοινιά του αδερφού τους όπως οι Άγιοι Γεράσιμος και Διονύσιος ο Ζακυνθινός.
Το φαινόμενο του μιμιτισμού λοιπόν πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα να μην αναπτύσσεται άβουλα απο τα παιδιά μας, τα οποία μαθαίνουν στους παιδικούς σταθμούς να βρίζουν, όταν στο σπίτι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΒΡΙΣΙΑ και καλούνται οι συνετοί να αποβάλλουν πολλά από αυτά τα σκουπίδια που προκύπτουν από το φαινόμενο αυτό. Εκεί κάπου δεν χρειάζονται καυγάδες με τα παιδιά, αλλά ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ οι οποίες ορίζουν την ΣΥΝΕΣΗ του ανθρώπου που ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙ. 'Ετσι το παιδί ΘΑ ΜΑΘΕΙ ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ στους άλλους αυτό που δεν του αρέσει να του κάνουν αλλά και κανόνες συμπεριφοράς οι οποίοι θα στολίζουν την ψυχή του ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ οδηγώντας τα στον στοχασμό των εννοιών και σε καταστάσεις οι οποίες δεν θα είναι οι δρόμοι της ΑΣΥΝΕΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ, αλλά απλά Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ και η ΗΔΟΝΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ η ψυχική, η οποία γεμίζει ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ και σου προσδίδει την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ, όταν το μίσος αντίθετα θα σου αποφέρει πίεση και άγχος αλλά και άλλες ασθένειες που θα προκύψουν από τις δύο ΜΑΣΤΙΓΕΣ πλέον της κοινωνίας μας που είναι το άγχος και η ψυχολογική πίεση. Η άσκηση ελέγχου του νου θα ορίσει μία ΑΤΣΑΛΩΣΗ της ψυχής σε όσους δεν αποστρέψουν το βλέμα τους στο πρόβλημα και κοιτώντας την αλήθεια ΚΑΤΑΜΑΤΑ, θα φροντίσουν ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ με όπλο την ΥΠΟΜΟΝΗ και την ΕΛΠΙΔΑ. Έτσι μεγαλώντας θα μεγαλώσει η ΔΥΝΑΜΗ μέσα τους.
Στο πρώτο μου ιστολόγιο http://xigiorge.spaces.live.com/default.aspx είχα περισσότερες αναφορές στο φαινόμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ συμπτίσω και συμπληρώνω τις εκεί καταχωρήσεις μου και δημοσιεύω ότι νέο έχω αποφασίσει για τις έννοιες που διαπραγματεύομαι.